mandag den 6. januar 2014

En personlig make over

Jeg må fortælle om en sjov oplevelse. Det hele startede med, at én som jeg kender fra gymnasietiden, havde fået nyt profilbillede på face book, og hvilken forvandling. Hun var blevet mindst 10 år yngre. Så jeg skrev til hende for at høre, hvilke mirakler hun have gennemgået. Hun havde ganske enkelt været til en fotoshoot - lidt ligesom dem man ser i fjernsynet. Og det har jeg så også prøvet, og hvor var det bare en sjov oplevelse. Det er ufatteligt lidt der skal til for at lave en stor forvandling - lidt makeup og en god fotograf... se selv nedenfor.



4 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder, du ser hammer godt ud :-)
    Hvor finder man sådan en, der laver sådan nogle dejlige billeder, og er det dyrt ?

    SvarSlet
    Svar
    1. YEP det er dyrt - men se efter tilbud dvs. det er stadigvæk dyrt, men kan anbefales. Jeg fik det lavet i Greve - se på Facebook Bente-Maj Wøldike

      Slet
    2. hej lena...din grå kjole er smuk....hvor meget garn har du brugt til den.



      Slet
  2. Hvis det er http://www.1000ideer.dk/detaljevisning.asp?AjrDcmntId=1179 på 1000ideer, som du taler om, så har jeg faktisk lige afl. den til genbrugsbutikken. Ellers kunne jeg have vejet kjolen for at se hvor meget. Mener at der gik ca. 13 ngl. til (passer når jeg regner med løbelængden), fordi den er strikke med dobbelt garn, men det afhænger naturligvis af hvor lang du vil have kjolen....

    SvarSlet