lørdag den 31. marts 2012

SKAT - en intelligensprøve

Hvis jeg havde vist, at det at lave selvangivelse var så lang en proces, havde jeg aldrig fået et virksomhedsnummer. Stor respekt omkring dem, der begiver sig ud som iværksætter, men måske havde de også overset selvangivelsesdele?
Jeg har tjent 899, - kr. i 2011 på annoncer på 1000ideer, og det skal naturligvis selvangivelse. Jeg har ellers fået målt min intelligens, men SKAT passer ikke lige sammen med min logik. Men jeg kan jo "nedlægge" virksomheden, da indtjeningen er så lav, men hvad så hvis ...

At have fuldtidsjob og et fritidsprojekt men 1000 muligheder tager bare længere tid, end man tror.

Nu vil jeg gælde mig over, at det er påskeferie. Min mor har send mindst 50 nye ideer fra gamle blade, som jeg må igennem og se om et par kan bruges, og måske bliver der tid til 1000ideer, som en overspringshandling fra at jeg skal lave eksamensprojekt....
God påske!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar