fredag den 2. marts 2012

Jeg har igen vundet en million....eller næsten

Hvor mange mails modtager du, hvor du har vundet en million i €, $ eller "bare" danske kroner? Eller hvor mange gamle onkler og tanter har du skulle arve de seneste år. Ja jeg er altså blevet millionær mange gange, og hvis der bare havde været 1 % rigtighed, så var jeg stadig millionær. I dag skrev Nordea til mig om et min konto var suspenderet - hvilket ord og kun to linjer, og jeg har slet ikke en konto der....
Hvor er det bare irriterende med alt den spam - men nogen må jo tro på det, for ellers blev det vel ikke ved?
Men jeg føler mig nu alligevel meget rig - solen skinner, forårsblomsterne er fremme og det er weekend! Tid til håndarbejde ..... og afslapning (se bare Ludovic - han er klar)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar